Donnerstag, 11. Februar 2010

Kenyér - az első próbálkozások

Már régóta szerettem volna egy kenyérsütőgépet, de nem tudtam melyik lenne jó egy ügyetlen sütőnek. Az Interneten akadtam rá Limara pekségére. Levélben tanácsot kértem tőle és pár órán belül már részletes választ kaptam rá.
Na de itt azért jöttek a problémák. A géphez spanyol receptkönyvet kaptam, ami jó is a lisztek kérdésében. Persze kinyomtattam magyarul is, de a megadott hozzávalókban különbség van, főleg az élesztő mennyiségében. Először a géphez való utasítást követtem, és valami borzalmas kenyér lett belőle.
Megint levelezés, kaptam egy tökéletes receptet, megcsináltam. De még mindig nem volt jó, a gépek sem egyformák. Képet küldtem Limarának / Marcsinak / az elkészült kenyérről, rögtön válaszolt, hogy mit és hogy kell változtanom. Aztán jött a baguett sütése, megint képek küldése, válaszok és végre az is sikerült. Ebből a sok levelezésből a végén barátság alakult ki. Nagyon remélem Limara nem veszti majd el a türelmet, mert még sok másféle kenyeret is szeretnék a segítségével sütni!


A kenyér receptje itt található: http://limarapeksege.blogspot.com/2009/08/kenyersutes-gepben-jol-bevalt.html
Baquett recept: http://limarapeksege.blogspot.com/2010/01/bagett-aszalt-paradicsommal.html

1 Kommentar:

  1. Nem, nem vesztem el, az biztos! A barátságod nekem nagyon megtisztelő és igazán sokat jelent! :))

    AntwortenLöschen

Related Posts with Thumbnails