Mittwoch, 10. Februar 2010

Csokoládés palacsinta mascarponéval töltve

Hozzávalók:

Palacsinta:

1/4 l tej
5 dkg cukor
2 tojás
2,5 dkg olvasztott vaj
8,5 dkg liszt
2,5 dkg cukrozatlan kakaópor
vaj a sütéshez

Töltelék: 1 1/2 doboz (25 dkg-os) mascarpone
             1 dl tejszín felverve
             2 zacskó vaníliás cukor

Karamellás öntet

Palacsinta hozzávalóit simára keverni. Fél órát állni hagyni, majd vajban palacsintákat sütni belőle.
Töltelékhez valókat összekeverni és a palacsintákat ezzel megtölteni. Karamellás öntettel tálalni.

1 Kommentar:

  1. Kedves Judit! Nagyon megörültem, amikor a receptjeidet megtaláltam az interneten, nem tudom emlékszel-e rám. Lelkesné Gizi vagyok / Lajos u -i patika vezetője voltam, jelenleg már nyugdíjas vagyok és imádok sütni. Limara receptjeiből is sokat elkészítettem. Most hol élsz? Mi van veled?
    E-mail címem: lelkes.miklos@chello.hu, mobilszámom: 06-30-2720201
    Poatacímem: Dr. Lelkes Miklósné, Budapest 1025, Törökvész út 95. B. ép. IX. em. 53. HUNGARY
    Üdv.: Gizike, a gyógyszerésznő.

    AntwortenLöschen

Related Posts with Thumbnails