Samstag, 10. April 2010

Retro kakaós csiga

Talán a pici gyerekek miatt van, talán nem, de néha őrülten megkívánok valami finomságot. A napokban épp a kakaós csiga bújt be a fejembe, és sehogy sem akart kikerülni onnan. Ilyenkor addig suttog a fülembe a kisördög, amíg fel nem adom, és el nem készítem. Közben a kislányomra is gondoltam, hogy ő is örülni fog, ha a bölcsi után néhány kakaós csiga várja.
Macikonyhában találtam olyan receptet, amit mindenki nagyon dícsért.

Én is csak ezt tudom tenni, tényleg egyszerű és nagyon finom lett! Nekem nincs kenyérsütőm, de a Kitchenaid dagasztóm megint tette a dolgát. Hamar elkészültek ezek a krémes-pihe-puha-csigák.
Lányom már alíg várta, hogy hazaérjünk a bölcsiből, neki is esett a csigáknak. Aztán a férjem is rájárt (pedig ő nem is igazán édesszájú). Nem gondoltam volna, de másnap reggelre már csak egy-két csiga maradt. Ilyet biztosan csinálok máskor is!

1 Kommentar:

Related Posts with Thumbnails